Welkom

Welkom op de website van OBS Delfshaven. OBS Delfshaven is een school die zijn oorsprong vindt in 1930 en sinds 1985 deze naam draagt.

De basisschool is een belangrijke periode in het leven van een kind. Iedere ouder* wil het best denkbare onderwijs voor zijn of haar kind. Het is daarom zinvol om een school te kiezen die bij uw kind en u zelf past. De website en de schoolgids geeft u een indruk op papier maar als u echt wilt weten hoe onze school reilt en zeilt dan nodigen wij u vooral uit om een kijkje te komen nemen op onze school. U kunt dan zelf zien of ook uw kind zich als een vis in het water kan voelen op OBS Delfshaven.

Kinderen, het onderwijsteam en de ouders vormen op onze school een gemeenschap die samen de sfeer bepalen. Net als de zee is ook onze school voortdurend in beweging. Als team dagen we onze leerlingen maar ook onszelf dagelijks uit om het maximale uit het onderwijs te halen. Juist omdat wij een school in beweging zijn, is en blijft die dialoog belangrijk.

Door voortdurend met elkaar in gesprek te gaan creëren we een veilige ‘onderwijs’ haven voor onze leerlingen.

Team Obs Delfshaven

*waar ouders staat bedoelen wij ouder(s) en/of verzorger(s)

Pieter De Hoochstraat 52

3024 CS Rotterdam