Naschools Zwemmen

Er is een mogelijkheid tot het volgen van extra zwemlessen op vrijdagmiddag na schooltijd. Deze lessen worden gegeven in zwembad 'de Oostervant'. De les begint om 15.30 uur en stopt om 16.00 uur. Hier volgen een aantal voorwaarden:

• Uw kind is altijd aanwezig, tenzij het officieel op school is afgemeld. Bij meer dan drie keer afwezigheid zonder opgaaf van reden, zal uw kind van de lijst worden verwijderd. Zijn/haar plek gaat dan naar een kind dat op de wachtlijst staat.
  • Er is iemand gevraagd om toezicht te houden op aanwezigheid en om een absentielijst bij te houden. Zij is niet verantwoordelijk voor uw kind!
  • Alleen op vrijdagen dat er op school les is gaan de zwemlessen door. Dus een vrije vrijdag voor uw kind betekent NIET zwemmen.
  • Als ouder bent u de gehele tijd aanwezig. U kunt het zwembad niet verlaten.

De lessen zijn bedoeld voor de leerlingen van de groepen 1 t/m 4 en zijn gratis.

Pieter De Hoochstraat 52

3024 CS Rotterdam